Tema: Re: medienos balinimas
Autorius: bzik
Data: 2009-02-17 10:59:06
1.jokie vabalai nesiveisia. Gasdino ir mane. Koki karta metuose pereinam
siurbliu, kad dulkiu plysy butu maziau ir viskas
3.nuo baliklio baltesne, nei svieziai ispjauta nebus, nebent Terpentinas
irodys kitaip :) Esu balines rastus ir visokias lentines detales. Mediena
sena, papilkejusi. Dalis rastu buvo nusveisti iki svarios medienos. Ivairiu
metu naudojau Berza, Arlita (baltaji), Cuprinol Restorer. Visais atvejais
rezultatas buvo, bet ne tas, kurio laukiau - tikejausi isbalinimo (pagal
aprasyma), o gavau kazka panasaus i tuometine medzio spalva, jei ji
perpjovus. T.y. ne balinimas, o naturalios (ne naujai pjautos, o tuo metu
esancios) spalvos atstatymas (su paklaida i tamsesne puse).