Tema: Re: kaip pakelti spaudima?
Autorius: Gipsas
Data: 2009-02-13 11:34:45
tai vat, kaip nustatyti ta priezasti? ant hidroforo slegis nustatytas gana
aukstas, zumtine riba 2,5-4 bar, bet nemanau kad tai turi koia nros
reiksme..tiesiog tai ribos kad hidroforas isijungia prie kokio slegio
kaip isisaiskinti koki srauta duoda siurblys is grezinio, a? ka reieks
daryt, jei paaiskes kad vamzdizai per ploni? (beje, kokie jie turi buti?)