Tema: Re: kaip pakelti spaudima?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-13 11:28:33
Ir mano namuke sistema tokia pati, bet vandens netruksta nei I nei II
aukste. Pirmiausiai pasiziurek koki slegi laikyti yra nustatytas hidroforas,
tada suzinok koki vandens srauta duoda siurblys is grezinio - gal siublys
per silpnas idetas, gal grezinys per mazai vandens duoda, gal vamzdziai is
grezinio i nama per ploni pakloti... Nezinant situ dalyku nelabai yra
prasmes statyti dar kazkoki siubliuka. Pirmiausiai reikia surasti mazo
srauto priezasti, o tada ja pasalinti.

Egidijus