Tema: Re: akmenines fasado plokstes klijavimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-08 15:44:23
zinai, is savo patirties ir aplinkinkui matytu atveju, galiu paskyti, kad kartais mes zenkliai per daug sureiksminam kai kurias detales, kurios po kurio laiko yra visai uzmirstamos arba kaip paiskeja pergyventa / stengtasi visai be reikalo. Cia tiek su idealo ieskojimo kur jo gal visai nereikia, tiek su visokiais navarotais, apie kurios zinai tik pirkimo metu, o faktiskai nesinaudoji :)

T:)