Tema: Re: akmenines fasado plokstes klijavimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-10-08 14:42:32
Dzin man tas balso kelimas, vistiek sugaisto darbo laiko nekompensuos.
Man labiau rupi kaip neissidurti darkart. Kad su visokiais prilaikymais butu
buve uztikrinciau tai aisku, bet buvo konsultuojamasi butent apie toki
atveji kai jokiu papildomu prilaikymu neiseina daryti. mat plokstes ne siaip
fasadines, jos dekoratyvines, su zalvariniais reljefais. papildomi visoki
kabliai - negerai (prisegu fotkes). Siaip tai netikiu kad nera tokiu kliju
kurie laikytu. Taupoma nebuvo...