Tema: Re: duju nuotekio testavimas :)
Autorius: Termukas
Data: 2009-10-08 14:05:09
Cia panasiai kaip i verdanti ir deganti alieju sugalvoja pilt vandeni ir
liudnai pasibaigia su apsvilimais.
Kai buvau mazas matydavau kaip suskystintu duju baliona keiciantis
dujininkas prijuges baliona atsukdavo ir neisgirdes snypsciant duju
pakisdavo deganti degtuka. Nekart neteko matyt kad uzsidegtu kas nors, nes
budavo gerai uzversta. AS dabar ir pats pajungdamas baliona kartoju tapacia
procedura tik pries pakisdamas degtuka paauostau ar tikrai nera duju kvapo
ir tada jau tikrinu su degtuku. Jei bus tvarkingas uzverzimas (geri
suverziamieji pavirsiai ir kiekviena kart nauja tarpine ir pakankamas
uzverzimas) abejoju ar gali nuteketi dujos. Jei susenusi zarnele nuo
reduktoriasu tada jau kita kalba.