Tema: Re: duju nuotekio testavimas :)
Autorius: Dar321
Data: 2009-10-06 17:06:30
Pyplys dar būdams, pamenu kaip pas bobulenciją personaliniam name Šiauliuos dujas pravedė ir įrengė šildymo katilą, vandens kolonėlę bei dujinę plytelę ir visur tikrindavo su degtukais...
Šiais ar praeitais metais Grigiškėse pas bendradarbio tėvus keitė dujinį katilą. Sakė, kad taipogi patikrino degtukų pagalba...
--

Su pagarba,