Tema: Re: Grindinis šildymas 2
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-10-08 09:24:58
Grindine kilpa su namo cirkuliaciniu nesils tol, kol bus pradarytas bent
vienas radiatorius del ziauriai skirtingu pasipriesinimu. Dek siurbliuka ant
grindu kilpos ir bus Taskentas, jei +50C varysi i grindis.
As taip pasidares ir kai per karsta, nereikia grindinio- siurbliuka
isjungiu, lieka radiatoriai.