Tema: Re: Grindinis šildymas 2
Autorius: JS
Data: 2009-10-08 08:13:12
Atvira sistema todel, kad pastogej yra pletimosi bakelis (ne ta vakumine
pusle :))
Ta "karštesne" atšaka yra be jokių reguliatorių, daryta prieš kokius 10
metų, diametrai ir visas sistema padaryta "samatioku". Nuo katilo eina 50mm,
į radiatorius berods 20mm.  Todel viena namo puse karšta o kitoj viskas
beveik prisukta ventiliais kad grindys šiltų geriau, bet vis tiek šyla
normaliai tik sienos pakraščiais  (įtariu tik kokia viena vija įkaista)

man įtarimas kad per daug vamzdžio grindyse paklota ~105 metrai vientiso,
dėjo kažkur kas 15 cm.
gal rimtai reikia papildomą siurbliuką statyt ?