Tema: Re: sildumas systu kuru
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-28 11:08:41
Bet yra taip, kad duju turime viena vamzdi ir viena tiekeja, o vat dyzelino
galima atsivezti is europos ir kaip minejau bet kada. Be to dyzeliniu katilu
teoriskai galima kurenti ir atidirbtus aliejus. Kas is tu malku jei prie ju
reikia drbti kuriku, kas pvz imoneje labai brangu tureti atskira etata kuris
dirbtu be iseiginiu.