Tema: Re: sildumas systu kuru
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-28 07:56:24
Svarbu ne tai kiek saliarka kainuoja sezono metu bet tai, kad gali jos is
anksto isigyti kai kainos zemiausios ir planuoti savo islaidas, geras
dalykas dar ir tas, kad gali isivaduoti nuo kuriko pareigu ir ramiai
isvaziuoti ilgesniam laikui, tai aktualu imonese, kur uz kuriko darba turi
papildomai moketi.