Tema: Re: Aqua vandens filtrai ACHTUNG
Autorius: Unknown
Data: 2009-09-28 15:58:39
Rainbow nemelavo.
Rainbow firmai taikiau "... bet ne uz kosmine kaina " ( juk ir parasiau, kad
tikiu jog geras tas ju siurblys, bet kad jis tiek kainuoja netikiu )
Tiesa, prezentacijos metu aiskino, jog purkstukas, kuris isiurbta ora
"ipurskia" i vandeni, sukurtas cituoju "pagal NASA technologijas" - kiek cia
teisybes nesiimu sprest  :-)

O " ne is firmos uzsiimancios melavimu ir makaronu kabinimu" taikiau
Aquafilter - ka melavo jau rasiau