Tema: Re: Aqua vandens filtrai ACHTUNG
Autorius: Memba of board
Data: 2009-09-26 07:10:02
man papuole naglas toks tipas, Donatas vardu, kai pasakiau, kad nepirksiu -
vaidino isizeidusi, "mol as dirbau, stengiausi, o tu nieko neperki".
Ble, tai pravedziau kursa kaip as pardavineju ir kiek metu pas klienta
vazineju, o cia zmogelis gaidi uz kosmine preke per viena karta iprates
ibrukt.
Ai, dar geras buvo bajeris - i prezentacija uzejo uosvis senelis, tai jis
paeme ir ta ruda vandeni po elektrolizes paeme ir isgere jo akyse, tada
Donatas ir suprato, kad parduot nepavyks... :)))
P.S. po tos sushiktos prezentacijos specialiai buvau nuvaziaves i higienos
centra pakalsusinet del vandens kokybes, tai moterys sake, jog dabar
nebereikia jokiu filtru osmosiniu, vanduo praktiskai idealus bega. Tik sake
nesakyt, kad jos taip sake, nes filtru pardavejai persekios.
Taigi, NEPIRKIT to shudo, hau.