Tema: Re: suktuko akumuliatorius
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-09-23 10:46:46
Skill  naudojau buityje 2 metus, 1 irengta vonia is GKP, twora, pastoge.
Numiro visishkai, Ostapo makita su numirusiais akumais laiko geriau nei mano
Skillas, vakar susukau 6 profilius musem su grzteliais ir abu akumai numiro
totaliai... Sprendziu dilema ar vel porai metu kazkoki einhell pasijemti, ar
jau dairytis ir metabo, makita, bosh, hittachi. naudojamas bus prie ukes...

--
E=MC^2