Tema: Re: suktuko akumuliatorius
Autorius: nexus
Data: 2009-09-23 09:45:40
Manau akumuliatoriu reiktu rinktis pagal poreiki, buitiniams darbeliams
garaze uzteks ir tu uz 370, pastoviam darbui su GKP kaip pvz but geriau
talpesnius imt aisku uz brangiau.
Kiek man aiskino suktoka kainos didziaja dali saudaro akumuliatoriu
kaina. Jei tiko buve akumai gali taisyti Bosh garantinis dabar ir
Makitos atstovai...jei taiso ir akumus...