Tema: Re: kada reikalingas dvigubas GKP sluoksnis?
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-09-21 16:16:48
as matai gyvenu perkunkiemi, o kaimynai uz sienu gyvena, ir iki
siol tavo pirdavimai i bala nepasitvirtino nei vienas punktas:
1. sienos tarp butu is gkp - nixuja (ypac nixuja blokiniuose na-
muose, nes kaip zinia, puse P namu yra blokiniai)
2. jos "vos atitinka" c klase - nei zinai kad vos, nei kad ne vos
3. garso izoliacija tragiska - buvai, klausei? bent man kaimynai
nesigirdi

tai tu pagrisk pats nors viena savo teigini ne "nuogirdomis ar pa-
mastymais, kaip turetu but" o ne manes prasyk pagrist tavuosius

--
www.newsgroups.lt