Tema: Re: kada reikalingas dvigubas GKP sluoksnis?
Autorius: st
Data: 2009-09-21 08:13:00
objektyviai orientuokis taip kaip turi buti, o ne taip kaip "nematem niekur
dvigubo"
jei negaila du sluoksnius, jei spaudi 100 kita, viena sluoksni. matematika
paprasta. laiko ir vienguba.

ant erdves ne ka tesutaupysi. jei bus plyteles, tai is vidaus gali vienguba,
is kitos puses dviguba. siaip kas kaip nori, tas taip chalturina, koki
pasamdysi, taip ir padarys kaip "pats specas mano". jau dvieju meistru
nuomones turi.