Tema: Re: elektrines virykles tarifas
Autorius: Linelis
Data: 2009-09-17 09:25:50
Pries menesi buvau VSt su tuo paciu prasymu : Namas senas apie 30metu,
skaitiklis 1 tarifo, norejau kad pakeisti i 2tarifi ir uzdetu el.virykles
tarifa, nu bet cia neesme.
Zodziu jie paskaiciavo technines salygas ir as apshales meciau si reikala.
Zodziu visa gyvenima stovi rusiski saugukliai 20A, viskas veikia, galios
pakanka man.
Pasirodo, kad kai patapo VSD, su visais klientai perrasinejo sutartis, ir
nekaltai viename punkte visiems irase galia 4Kw
to pasekoje , jeigu reikia keisti kazka, pagal ju technines salygas (pagal
sutarti) man nepakanka galios ir as privalau "dasipirkti" papildomai 16Kw
(kad butu 20, galima ir maziau, kaip pats pageidauji), kas man kainuotu apie
700Lt
nu bet ir tas xujnia, bet pagal ju technines salygas as privalau atsivesti
nuo pastotes nauja elektros linija (tik 5 el.stulpai), nes "nepakanka
galios". Siaip net nesidomejau kiek tai kainuotu (man reiktu moketi tik
niekingus 20% samatos), nes man tai pasirode absurdiskiau nei absurdas ble
.... 30 metu pakako galios , o kai sumaniau kazka keisti, jau nepakanka,
beje, stilpus gatveleje pakeite naujais prie pora metu, tik el.laidus paliko
senus.

Kalbejau su vienu pazystamu is VST, tai sake vyksta zmoniu durninimas pagal
istatymus. zmones sumoka uz liniju ivedimus, VST daro pervertinimus
iskeldami verte o is saves beveik nieko neidedami, ir poto turi teise kelt
el.kaina, nes pagal istatymus yra tokia skaiciavimo metodika, nu bet ne apie
tai cia mes :)

taiva ble, tas pazystamas patare : stenkis tureti kuo maziau reikalu su
jais, nes tai ta pati Vilniaus prekyba su savo darbo metodais :)