Tema: Re: elektrines virykles tarifas
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-16 20:22:34
Oficialiai tavo esama instaliacija netiks. Tas tai jau tikrai.
Elektros tinklams absoliučiai px kaip ir kas pas tave padaryta, jie tik reikalaus pristatyti pažymą iš valst. energetikos inspekcijos.
Kokiais būdais tą pažymą gausi VST irgi nedomina. O variantų yra daug. Todėl tiesiog ieškok žmonių kurie padarytų ir klausk kiek kainuos.