Tema: Re: buitine technika pigiau?
Autorius: Arj
Data: 2009-02-12 13:38:03
saip yra tokiu bajeriu - nemasiskai, bet "debilu" yra visur. Ir kuo daugiau zmones turi $,
tuo ju daugiau, t.y. zmones lengviau atsisveikina su daiktais.
Pvz panevzio autoturgyj (jis ten garsus tuo, kad ten didesne teritorijos dali
uzima sendaikciu is vakaru europos pardavejai).

Va, tevas kazkada ten naujutelaiti canono faksa nusipirko uz 70 Lt, kai lietuvoj jie buvo min uz 500Lt.
Buvo su gamykliniu ipakavimu, dar maiselyje, su kruva instrukciju, su pirkimo dokumentais ir
garantija uzsienietiska buvo. Tiesa, ant fakso nebuvo anglisku mygtuku (nors prideti libdukai gal 9 skandinavijos/europos kalboms,
bet nei EN, nei LT, nei RU nebuvo).

Pardavejes sake, kad faksa buvo tiesiog ismestas, o jis prigriebe grizinedamas is skandinavijos