Tema: Re: buitine technika pigiau?
Autorius: jonis
Data: 2009-02-12 13:25:20
as sakyciau geriau nauja pirkti nei restauruota ar su kazkokiais defektais. Bet aisku gali ir naujas daiktas sugesti, bet man kazkaip galioja patarle  - skupas moka du kartus...
nors cia skonio reikalas....

o jei nuspresi nauja pirkti tai patarciau interentinese parduotuves, nes jos ima is tu paciu tiekeju kaip ir topocentrai tik kadangi ju mazesni veiklos kastai - tai ju kainos buna idomesnes, o kai kur dar ir deretis galima.