Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Juodas
Data: 2009-02-12 10:21:52
Lietuviu gamintojai megsta duoti 12 men. garantija. Bet ir ta garantija -
mykimas ir stengimasis isvengt piniginiu islaidu (ieskojimas slieku). Arba
su jais rasaisi aptarnavimo sutarti ( na kokie 480 Lt  metams) ir jie
partesia garantija iki kokiu triju metu. Bet kuriuo atveju tai yra opiumas
liaudziai. Nes jei kas nors ir suges, tolimesne reali ivykiu raida sunkiai
prognozuojama. Lieka tik su juo draugauti ir tiketis geruoju zmonijos pradu.