Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-12 09:45:16
na va, parase zmogus issamiai ir konkreciai, ir visi tie dalykai tik
patvirtina mano nusistatyma. Pliusai - kainoje, minusai - visame kame
kas kyla kopijuoto ar megejiskai pagaminto produkto.

dabar jis veikia, ir tuo tik reikia zinoma dziaugtis.
smalsu kokia garantija siurbliui teikia LT gamintojas?