Tema: Re: Trinkelių klojėjai?
Autorius: liaulius
Data: 2009-09-16 12:50:17
Tempai turbut tokie, kokie sutartyje buvo numatyti. O kodel jie tokie ir ar
galejo buti kitokie mes nezinom. Todel tuo ir pabaikim. Issitraukit rasta is
savo akies, nes nuomone pareisket irgi apie konkrecius zmones, kuriu
nepazystat.
Zmones PAS MANE dirba gerai ir atsakingai beigi kokybiskai. Zmogus prase
kontaktu - daviau.  Jam spresti.
Negaiskim laiko :)