Tema: Re: Trinkelių klojėjai?
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-16 09:14:30
Sergejus 865995413

man baige darbus si savaitgali apie 52 m2 terasos.
Prisisaukti sunku nes siaip turi daug darbo, bet kai apsiima tai kaip zverys
nuo 7 ryto iki sutemu. padare per 3 dienas. Man didziausias issukis buvo
stabdyt kad kaimynu nezadintu. priekaistu neturiu jokiu.. zadejo dar tik
atvaziuot velena issivezti.

(ta padare vakar vakare)

darbai + medziagos apie 80 Lt/m2 su borteliais. bet aisku priklauso nuo
specifikos grunto paruosimo.

rekomenduoju 100%. plius jie tirki rusai, o tikras teisingas rusas
(nemasonas) visada gerai darba padaro. bet apie tai nediskutuokim cia
skirtingu zmoniu ir kulturiniu vertybiu diskusija :)

jei skambinsi sakyk pavilnys rekomenduoja

jesus