Tema: Re: shlifuokliai medziui
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-09-16 22:25:27
mes dirbam su skirtingo grubumo objektais :) Man bulgarkė tiktų tik
pirminiam apdirbimui, jei nutarčiau padaryt skulptūrą, kitaip sakant vietoj
grandininio pjūklo :) Savo darbe nelabai turėčiau ką priliest bulgarke
40tiniu popierium :)
Bet tikrai tikiu, kad kažkam darbe ji tinka

--
Pirčių įrengiomas: www.tavopirtis.lt