Tema: Re: shlifuokliai medziui
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-09-13 22:31:41
Pradžioj papasakok kokiam darbui, tai gali padėt.

O jei paėmus bendrai, tai geriausia turėt visus variantus :)
    * juostinis skirtas nuimt daugiausia mėsos, galutinis apdirbimas galimas
tik šveičiant pagal pluoštą. Jei šlifuojamos detalės plotas didesnis nei
juostos plotis negerai, gali palikt dryžius. Rekomenduoju tik brangius
šlifuoklius.
    * diskas ant drėlės ar kampinio šlifuoklio net nežinau kam tinkamas,
nebent šiknos šluostymui
    * ekscentrikas - nuostabus daiktas, nepaliekantis dryžių, idealus, jei
reikia sulyginti skirtingo aukščio medžio sudūrimus, ar kampu sueinantį
pluoštą, nes nepalieka šlifavimo pėdsakų. (judesys rotacinis+vibracinis,
rotacija nedidelė, vienžo ekscentrikas, tipo nešlifuoja kažkuria nuolatine
kryptimi)
    * vibraciniai - naudingas daiktas, ypač nedidelis delta formos, padeda
svelniai dabaigt kampus
Bet kiekvienas darbas turi savo specifiką, tad kažkuris gali būt labiau
tinkamas nei kitas. Bet bendrai paėmus ekscentrikas universaliausias, o
juostinis gali nuimt daugiausia "mėsos"

--
Pirčių įrengiomas: www.tavopirtis.lt