Tema: Re: Kas gali pasiulyt KKK tinkama kaina ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-14 12:19:37
> jau pamislijau kad Vidas=esiffo :)

Akivaizdu, kad sildyme esu profanas. Kol kas bandysiu nepadaryti klaidu, kad ateityje ju taisymas nekainuotu. Siuo metu pas mane katilines kampe tarp svetaines ir virtuves irengtas pamatas 1,26x1,26 krosniai. Taip pat turiu 72m lauko oro paemimo pozeminius kanalus, kuriuos naudosiu svieziam orui i patalpas ar karsto vandens oriniam SS, maisant su ismetamu oru. Taip kad kol kas ir nebuvo kur klaidu padaryti.

Kokie bus tolimesni sprendimai nezinau, nes "eciffo" su savo dyzeliniu katilu sumakalojo  smegenis. Kadangi turesiu vedinima tai (gal but vietoj rekuperatoriaus) reiketu statyti tokio tipo karsto vandens SS:
http://www.visantera.lt/filemanager/download/8/chleo.pdf
Kaina kaip rekuperatoriaus - 6,000. Turi saules kolektoriaus spirale. Paruosia 800l karsto vandens per para. Naudociau paduodamamo oro sildymui/saldymui ir voniu sildymui tik vasaros laikotarpiu.

http://www.visantera.lt/filemanager/download/9/star.pdf
Kaina 10,000 uz 5,000 kW. Naudociau tik ziema grindiniam sildymui.

Is abeju boileriu gaunasi 600 litru akumuliacine talpa. "sildymas boileriais"
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1935597-=(386077927
I ja jungciau dyzelini katila. Ir tada man kyla naturalus klausimas ar man is viso reikalingas geoterminis sildymas uz 10,000 plius kolektoriaus irengimas? Jeigu reikia tai jungciau tik nakti, o dyzeli diena ir tik per salcius.

Kaangi sildymo sistemai ateis sprendimu metas tik po 2 metu tai tikiuosi, kad per si laika atsiras tinkamas variantas. Ji pats ir ketinu igyvendinti. Siuo metu dyzeliniui katilui nelabai ir vieta numatyta, kad ivykdyti jo pastatymo keliamimus reikalavimus. Sprendimas priklausys nuo to kaip nuspresiu apsiltintinti nama.