Tema: Re: Kas gali pasiulyt KKK tinkama kaina ?
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-11 10:01:51
o ar ne pas atve dar ir kondiskes i sildymo sistema integruotos? Nereiktu ju prideti prie bendru namo sildymo sanaudu?
Tai pagal sios dienos kursa iseitu sildymo sezonui 2136 lt per sezona. Kas butu apie 5.6 tonos pjuvenu briketu, tiek turetu pilnai uztekti sildymo sezonui, malkom dar pigiau gautusi. Bet kuriuo atveju, sildyme kaina atvirksciai proporcinga komfortui :)

T:)