Tema: Re: grybai
Autorius: bzik
Data: 2009-09-10 11:17:28
uzuojauta. Bet del tokios kitu patirties paniskai bijot misko butu kvaila. Lygiai tas pats kaip nebevairuot ar ar nevaziuot dviraciu.
Ne kiekvienam erke isisiurbia, ne kiekviena ju serganti.
Siu metu sezone nei man, nei zmonai ne viena nesisikabino, nors vaikstom ten, kur ju simtai (pagal tai, kiek suo parsinesa). Blogiausiu atveju randi per rubus ropojant.