Tema: Re: grybai
Autorius: bigT
Data: 2009-09-10 11:15:14
Zmona sumaste su dukrom paslampinet prie k. mariu.
Vakare prausia mergas vonioj, o mazoji klausia - mama kas cia pas mane. O
ten... erke sedi.
Iskrapstem 2 padlas. Tada zmona save pradejo apsiziurinet ir ka... 1 rado.
Finale niekas niekuo nesusirgo, vaikai skiepinti. I miska vistiek eina, tik
apsipurskia marmalais vosokiais :)