Tema: Re: Kur pirkti karnizus Kaune?
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-04 23:40:06
Buvau šiandien :) Suprantu, ką turit omeny :) Beje, radau vieną šalia kito kelias pardavimo vietas. Vienoj (gan maža patalpa) sėdi mergina ir labai užtikrintai sako, kad pas juos kainos pačios geriausios, pardavinėja išskirtinai kokybiškus produktus ir karnizas man kainuos min 500-700 Lt, užuolaidos ~80 Lt/m. Išklausiau jos, sužinojau viską, ko man reikia ir pajudėjau kitur. Netoliese radau tikrai didelę pardavimo vietą, kur, pasirodo, prekiaujama tais pačiais išskirtinai kokybiškais produktais, bet tik 25-50% pigiau... Pasirodo, karnizas kainuos man jau ~250 Lt, užuolaidos irgi pigiau, tik gal ne toks drastiškas skirtumas (pvz. visiškai saulės nepraleidžiančios užuolaidos, kurių pavadinimą pamiršau, kainuoja 30% pigiau)... Tai va tokia mano patirtis šiandien Urmo bazėj.

P.S. Kad produktai tie patys, tai esu įsitikinęs - net katalogai tokie patys.
P.P.S. Senukuose irgi mačiau tokius pat karnizus. Ir tikrai pigiau, nei pirmoje vietoje, nors ten sakė "ne ne ne, tikrai ten negali būti tie patys produktai". Mhm, tik atrodo 1:1.
P.P.P.S. Pirksiu bazėj, tačiau tikrai tame didžiajame salone - kainos gerokai geresnės, o ir pardavėjos be tokio vos juntamo pasikėlimo.

Ačiū visiems už patarimus ir nuomones. Sėkmės visiems :)