Tema: Re: Kur pirkti karnizus Kaune?
Autorius: Night
Data: 2009-09-03 11:04:54
Zalioje galerijoje link galo karnizai. Tokie patys kaip senukuose, tik gal 1.5 karto pigiau.

Uzuolaidas pirkome taip pat zalioje galerijoje mazdaug link galo, ten ir siuveja yra, pasiuvo viska. Siaip
brangus malonumas, bet gavosi gerokai pigiau nei salone. Galiu kaip pavyzdi - namui ant 8 langu
karnizai+uzuolaidos dienines+naktines (kai kur)+romanetes(kaikur) ~8000 lietuvisku... :(