Tema: Re: Taupus "halogenai"
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-02 14:56:26
atrodo jos mazdaug taip (cia tas fotkes kazkas is anksciau buvo imetes)

buna skaidriu stiklu ir matiniu. maniskes tokios kaip ta melyna virsuj tik
ji nemelyna :)

esu laaaabai jomis patenkintas. tiek sviesos spalva (2700 K) tiek ir sviesos
kiekiu lyginant su halogenais. neatsimenu tik ar buvo jos 11 ar 13 W
galingumo

dabar truksta man dar 10 GU10 halogenu, bet vel pirksiu tik tokias

jesus