Tema: Re: Taupus "halogenai"
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-02 11:51:42
bijau kad nelabai rasi.
o tie tavo rasti "taupus" sprendima kainuos tiek , kad ju atsiperkamumo nebus...
IMHO siai dienai taupiausias sprendimas sviestuvai i kuriuos telpa vadinamos ekonomines lemputes...
arba (jei yra galimybe sumontuoti) paprastos ilgo9s "dienos sviesos" lempos...

p.s. ne vienas toks, kolega vat visa salona prikaisiojes maziuku halogenu...
kad apsvietimas normalesnis butu reikia visus sujungti (siauru kampu svbiecia)...
o visos sujungtos vos ne KW gaunasi...