Tema: Re: Zemes sklypo kadastro numers.... SOS
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-02 14:39:45
gali buti. as tiesiog po ranka turejau savo popierius tai zvilgtelejau ir matomai atsitiktinia sutapo. Bet kuriuo atveju geriausia pasiemi kadastrini zemelapi ir pasiziuri pagal kadastro numeri ar toje vietoje sklypas. O i pirkimo sutarti gali irasyti abu numerius, plius kiek pamenu prie notraines pirkimo pardavimo sutarties notaras reikalauja zemes sklypo plano. Is jo irgi galima matyti kuris cia skypas (jame surasomi kaimynai ir kadastrinis numeris).

T:)