Tema: Re: Zemes sklypo kadastro numers.... SOS
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-02 11:36:44
na bent jau pagal mano numerius,tai unikalus ir kadastrinis labai panasus, tiksliau unikalus yra padarytas is kadastrinio numerio prie paskutiniu skaiciu (kur rodo sklypo numeri) pridejus nuliukus, kad gautus 4 skaitmenu blokas. Pradzia (pirmi 8 skaiciai tie patys)
O pasitikrinti gali pagal zemelapi, paskuriniai kadastrinio numerio skaiciai rodo sklypo numeri kadastro zemelapyje (jis pas mane tokis kaip aero nuotrauka).

T:)