Tema: Re: namo pridavimas Vln.
Autorius: creature
Data: 2009-09-02 10:18:23
kaune pridavinejau, tai tuo momentu man rodos buvo tik pirmo auksto tualeto
durys (ish visdiniu ta prasme, isorines visos yra :))

antram aukste dar ir dabar ne visos durys yra, bet pridaviau 100%

kazkaip pridavinetoja labiau akcentavo kad turi bootinai buti balkone
tureklai, del vidaus nieko nesake, isskyrus kad santechnika irgi turetu but
sudeta