Tema: Re: namo pridavimas Vln.
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-09-02 08:28:54
visada gali priduoti su ne 100% baigtumu (60, 90, 99...).
Jeigu truksta tik duru nezinau ar tai gali buti kazkoks nebaigtumo %
priduodant ne 100% procedura lengvesne bet vistiek verta tai patiketi tuo
uzsiimanciam zmogui (sakau is patirties)

Jeigu kas pazystate pridavimais besivercianciu zmogumi pasidalinkit
kontaktais, kazkada ir man reikes jo paslaugu