Tema: Re: Sienu tinkavimas: gipsas vs kalkes/cementas
Autorius: kiesh
Data: 2009-09-01 23:35:39
Mes tinkuojam su masina tiek kalkiniu cementiniu (Sakret CLP+) tiek gipsiniu
(Knauf MP75). Kalkinis-cementinis tinkas pigesnis uz gipsini. Savo nama
tinkavausi gipsiniu, o san mazgus kur klijuosis plyteles - kalkiniu
cementiniu.
Tas tiesa - gipsinis minkstesni tinkas nei cementinis. Bet glaistymo
sanaudos ant gipsinio tikrai mazesnes ir siaip pavirsius baltesnis
lygesnis - visai kitas vaizdas.
Be to, pagal Knaufo konsultantus, pagrindinis gipsinio tinko pliusas, kad
jis regulioja patalpos mikroklimata, dregmini rezima. Kai per dregna -
sukaupia dregme, kai per sausa - atiduoda.
Kitas didelis pliusas, kad gipsinis netrukineja kaip kalkinis cementinis.
Del jo minkstumo - nematau problemu. Jei su kuom nors uzkabinsi - vis tiek
pazeisi dazuz ir reikes remomtuoti ar tokiu ar kitokiu tinku tinkuota siena.
Del to, kad sako gipsinis neatsparus dregmei ar salciui - nezinau. Pas mane
prastovejo garazas nesiltintas per ziema, be to yra dar nepabaigtas
neuzsandarintas balkonas, pro kuri dregsta lietaus metu tinkuota gipsine
siena. Isdziuna plemai ir nieko nelieka. Daugiau nieko su juo nesidaro.
Pagal tinkavimo lengvuma - kalkiniu cementiniu lengviau tinkuoti.
Kitas dalykas: gamykloje ruosti ir sufasuoti misiniai - svariasnis darbas,
svaresne aplinka. Nereikia veztis zvyro, kalkiu, cemento -terliotis. O
galutiniame rezultate medziagu kaina 1m2 panasi gaunasi.

Jei kam reikia, tinkuojam aplink Kauna.
meilas tikras, o tel.: 867799355