Tema: Re: dujinis ir malkinis katilai kartu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-02 09:23:44
Apie tai yra diskusija ir cia "Dujinio katilo pajungimas prie esamos kieto kuro sistemos (dujos + kietas kuras)" 
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/708391.333-=(1196080702
Linui Petkeviciui: cia ne DELFI ?
--
statai katilus lygiagriaciai,kiekvienam statai po cirkuliacini siurbli,ant isejimo arba iejimo statai po atbulini voztuva pasroviui ir viskas funkcionuoja kuo puikiausiai,nei vienas katilas viens kito nesildo.draugeliui taip pasiuliau pajungt ir vaiksto laimingas,jokiu triegiu,jokios automatikos 
--
--mano naudojamas variantas pigesnis uz Jusiuko pasiulyta desimcia litu.As apsiejau vienu atbuliniu
--manau, kad ir Jusiukas įdėjęs atbulinį tik kk, o ne abiems 
--abiems buvo deta,tam kad kai dirba KK,kad nestumdytu per dujini katila vandens,o kai dirba dujinis,tam kad nestumdytu per KK.pas rtl padaryta su vienu,tam kad KK kai veikia stumdo taip pat vandeni per dizelini katila ir tokiu budu dizelinio katilo silumokaityje ruosiamas karstas buitinis vanduo,isdaviau paslapti 
--patikslinsiu - dyzelis turi momentini karsto vandens ruosimo silumokaiti 
--
--bet reikia dvieju siurbliu 
--el. voztuvas ne pigiau kainuoja 
--aga,manau kad su triegiau gaunas dar ir gerokai brangiau nei siurbliukas 
--
--man problemele tokia, kad per KK t.b mazas pratekejimas ir katilo tech pase nurodyta, kad mazajame rate neturi but siurblio, arba jo srauta labai pridroseliuoji. deja mazajame rate turiu siurbele ir... galvoju vasara perdaryti. taigi noriu TAI padaryt viena siurbele 
--jau kažkur minėjau, kad iš patirties, geriau kaista, kai siurbliukas mažame rate sukasi, o ne cirkuliuoja samatioku. Aišku, jį paleidžiu ant mažiausios padėties. 
--
Akumuliacine buvo,bet ismeciau, dyz. katilas Ulrich Ederlich