Tema: Re: dujinis ir malkinis katilai kartu
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-27 10:41:19
siap tai turetu buti pakankamai nemazi nuostoliai, bet aisku priklauso nuo aplinkybiu. Pvz. pas mane katiline rusyje, kur mazdaug naturaliai temepratura +15 laipsniu. Kai KKK uzgesta automatiskai atsidaro oro padavimo sklende sudarydama max trauka per kamina (oras is katilines eina per katila ir paskui per kamina i lauka). Katilas gaunasi kaip didelis radijatorius kuris sildo tik lauka. Traukos sklendes uzdarymo automatizavimas imho per daug kainuosiantis ir pavojingas. Paprascaiu teisiog nutraukti karsto vandens cirkuliacija per KKK kai jis nesikurena. Beje, i KKK telpa tikria nemazai vandens, kam ji velgi bereikalingai sildyti su dujomis?

T:)