Tema: Re: darbu kainos
Autorius: Marius Mills
Data: 2009-08-28 08:27:35
A koks namų meistras dabar tokių įrankių (plaktukas, treninginės kelnės,
golfas) neturi? Mane tai labiausiai sunervino, kad laminato galuose dėti
plasmasinei pleištai senukuose kainavo 0,5Lt./vnt. Tai medžio pagaliuką
supjausčiau po 1 cm ir dėjau. Va gal el. siaurapjūklio ne visi turi. Bet
man tiko ir turginis už 170Lt. Tai ir įrankis liko ir uždarbis dienos
gaunasi.
Bent jau laminatą verta pačiam dėti. Įdomus ir lengvas užsiėmimas.