Tema: Re: darbu kainos
Autorius: mute
Data: 2009-08-27 10:37:00
Pas mane dabar dirba:
gipsa ant lubu susuko uz 10lt/m2
lubu spakliavimas/gruntavimas/dazymas 12lt/m2
sienu lyginimas/spakliavimas/gruntavimas/dazymas 15lt/m2, nes labai
nelygios sienos, o siaip irgi 12lt/m2.

Del rekomendaciju tai sunkiau. Man pavyzdziui tai nelabai tenkina
kokybe, nors ir geriau dirba, nei pries tai samdyti. Iki tobulumo toli,
bet toks sakyciau viduriukas, uz savo kaina tikrai atidirba.