Tema: Re: del pamatu pagilinimo
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2009-08-27 11:26:54
siekiamas rezultatas sumazinti dregmes patekima i patalpas
todel reikia izoliuoti visus pavirsius per kuriuos gali patekti dregme.
tavo atveju matyt reiketu izoliuoti sienas (muras) ir grindis, o priestai
aptarinetu atveju, kai pamatas rieduliai
ir apmuryjimo pamatas - grindis.

"ejs" <ejs@no.where> parašė naujienų
Ne@ziniukas rašė:
> beabejo horizontali h-izoliacija nuo kapiliarines dregmes butina.
> kai pamatai is rieduliu, kapiliarine dregme maza ir pasireiskia tik per
> siules is skiedinio.
> pamate is rieduliu injekcines izoliacijos neirengsi.

bet kai žemė yra virš HH, paviršinis vanduo labai sėkmingai skverbsis į
sieną. Hidroizoliacija grindyse tam neturės jokios įtakos.

Mano minėtas atvejis - VLN, Užupyje prie Vilnelės. Per laiką gatvė ir
šaligatvis kiek pakilo ir štai jums ir prašom.

--
  ejs