Tema: Re: estetinis-filosofinis klausimas apie dizainą:)
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-26 19:13:37
as tai susidariau ispudi, kad nieko naujo isesmes nesugalvota. Kaip beje ir rubu madoje. Tiesiog sukasi plokstele su tu paciu autoriu (stiliu) dainomis, tik skiriasi atlikejai-dizaineriai (nauja improvizacija). Skandinavai kaip turejo savo stiliuka, toks ir liko, italai savo, prancuzai savo. Niekas is esmes nepasikeite apart to, kad dabar gali pasirinkti stiliu negyvendamas toje aplinkoje (salyje), arba ji sumiksuoti su kitu. Bet cia jau menas padaryti taip, kad tau patiktu, deretu su aplinka, butu skoninga ir neprarastu vertes per ateinancius 10-50 metu (kai vel pasidarysi remonta ir pekeisi visa intrejera). Bet didziausia itaka man asmeniskai daro, tai mano supratimas (galima sakyti mano aplinka), ir man buna dzin kokia ta mada, jei man tai nepatinka :)

T:)