Tema: Re: estetinis-filosofinis klausimas apie dizainą:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-26 17:52:21
ple, kaip visada ne atsakymas, o idiotiški pagraudenimai.

aš ne statybibininkė, nesidomiu, kokios medžiagos naujos ir kas atsirado per
pastaruosius 10 metų, kai nedariau remonto. Norėčiau pasižiūrėti, kas yra
naudojama dabar. O susidėlioti, kaip gražu, galiu pati, tam man "dizainerio"
niekada nereikėjo. Bet reikia žinoti, kas dabar naudojama