Tema: Re: NT bomba sprogo
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-02-09 14:37:53
    Paprasta ir musu mentalitetui suvokiama salis - Slovakija.
    Jau keleta metu is eiles vykstu ten slidinet. Apsistojam nuolat pas tuos
pacius zmones, susibiciuliavom jau gerokai. Tai va - ju nekilnojamo turto
(turima omeny namai, ne butai) verte paprastai ismastyta taip: tipinis
130-180kv.m. namas - 100 vidutiniu atlyginimu.
    2008m pradzioje tie mano pazistami nupirko savo dukrai nama Strba
kaime/miestelyje, 7km nuo populiaraus Strbske Pleso centro. Namas
vienaukstis su mansarda, ~170kv.m. Sklypas 12 aru. Kainavo 1 430 000 kronu
(mazdaug 148-149 klt) - statytas ir irengtas 2005m. Visos komunikacijos,
keliai, saligatviai, tvoros bei kiti gerbuvio elementai - savaime
suprantama - ieina i kaina.
    Kai toks NT ir kitu "vertybiu" santykis su pajamomis (nepainioti su
kreditais ir kitais gyvenimo skolon variantais) ateis ir i Lietuva - galesim
kalbeti apie nusistovejusi gyvenima, ateities planu kurima, etc.
    O kol kas - chaosas...