Tema: Re: NT bomba sprogo
Autorius: Silvano
Data: 2009-02-09 09:48:53
man tai neatrodo visai pigu, net ir sita kaina uz buta gudeliu sile ;))
be to, gal senai banke buvai ? pabandyk gauti kredita butui gudeliu sile :)
todel manau, nereikia cia labai tu zmoniu gailet, nes jie turi busta ir
gyvena jame mokedami nedideles palukanas, o kiti sukaloja, kaip krenta
kainos, bet negali nusipirkti, nes pinigu neturi ir niekas neduoda :))