Tema: Re: Q: vario vamzdziu perjungimas
Autorius: gollfietis
Data: 2009-08-14 22:02:49
Del Ag procentu - tiksliai nezinojau todel nerasiau...

Diametrus parasiau, kokius didziausius pas mus naudoja, o aplamai aisku kad lituoja didesnius...

Del azoto - mano nuomone tokia - ziurint kuriai pasaulio pusei gamini gamini - jei i vakarus nuo lietuvos, tada naudoji viska pagal technologijas.. Jei gamini i rytus - tai aisku tada galima puse gaminio palikti paciam uzsakovui susirinkti - jie ten priprate...

golfietis